Backlinkide
Ehitamine

backlingid

Lingid on Google’i, Bingi jaoks populaarsuse märk. Kui su konkurendile viitab sinust rohkem domeene/linke, siis tema võidab. Õnneks oskame meie aidata teil temast ette jõuda.

Miks on lingid olulised?

Otsingumootorid on automaatvastajad. Nad kammivad läbi miljardite sisukillukeste ning võtavad arvesse tuhandeid erinevaid faktoreid, et määrata milline sisu vastab kõige paremini teie küsimusele. Lisaks sellele jälgivad nad seda, et kas ka teistele veeb meeldib. Nii nagu päriseluski, eelistame me asju, mille kohta oleme usaldusväärsetelt tuttavatelt head kuulnud. Samamoodi on ka otsingumootorite maailmas. Mida rohkem viitab usaldusväärseid linke teie veebilehele, seda rohkem usaldab veebi ka Google.

Mõned põnevad faktid:

  • Uuringud on näidanud, et kõige enam mõjutab otsingutulemustes ränkimist lehele viitavate domeenide arv.
  • Kas teadsite, et enam kui 66% internetis leiduvatel lehtedel on 0 backlinki
  • Pikemate sisutekstidega lehed saavad 77% rohkem backlinke kui lühikese sisuga lehed.
  • Ahrefsi uuring näitas, et 43,7% kõrgelt Googles ränkivad lehed lingivad üksteisele.
  • Ettevõtted, kes peavad blogi, saavad 97% rohkem backlinke.

Kuidas backlinke ehitatakse?

Linkide ehitamisel on oluline veel see, et need tuleksid usaldusväärsetest allikatest. See tähendab seda, et veebileht, mis sinu veebilehele viitab, peab olema samuti Google silmis tugeva SEO taustaga. Selleks on meil olemas tööriistad (ahrefs, Semrush, Moz), millega backlinke kontrollida ja võrrelda. 

Meil on olemas kontaktid ning teeme kogu töö sinu eest – isegi artikli laseme soovi korral oma ajakirjanikel valmis kirjutada. Otsime üles relevantsed veebilehed, mis lasevad enda lehele kirjutada sisuturunduse lugusid või lihtsalt poetada mõni link. Peame nendega läbirääkimisi, leiame parimad hindade diilid ning organiseerime avaldamise. Sinu ülesandeks on vaid oodata. Kokkuleppeliselt saadame raporti, kuhu lingid ostetud said.

Kas saate midagi ise midagi selle heaks teha? Kui vähegi võimalik, siis tasub pressiväljaandeid välja saates ära linkida mõni oluline leht oma veebist. Lingina tasub eelistada lisaks muid lehti kui avalehte ning lingiks tuleks teha mõni kindel märksõna. Näiteks kui omate looduskosmeetika e-poodi, tasub lingiks teha just olulised sõnad nagu looduskosmeetika, näokreem, näopuhastusvaht jne. Nii saab Google märku, et tõepoolest räägib teie veebileht just nendest asjadest.

Miks on SEO koos linkide ehitamisega tähtis?

Kas me tõesti peame sellest veel rääkima?! Nali. Isegi kui reklaamiteenused, sotsiaalmeedia ning muud veebiplatvormid saavad tekitada veebilehtedele liiklust, siis enamik veebiliiklusest on dikteeritud otsingumootorite poolt.

Orgaanilised otsingutulemused katavad rohkem digitaalset kinnisvara, näivad rohkem usaldusväärsemad nutikamatele otsijatele ning tõmbavad rohkem klikke kui reklaamid. Näiteks vajutatakse reklaamvastetele vaid umbes 2.8% kõikidest otsinugtest USAs.

Ühesõnaga, SEOl on umbes 20 korda rohkem liikluse suurendamise võimalusi kui Pay Per Click’il, seda nii nutiseadmetel kui lauaarvutitel.

SEO on üks ainukestest turunduskanalistest veebis, mis maksab järjepidevalt dividende üle aja, juhul kui see õigesti üles seatud on. Kui toodetakse pädevat sisu, mis väärib kohta õigete märksõnade edetabelis, siis kasvab veebiliiklus lumepallina üle aja.

Otsingumootorid lähevad aina targemaks, kuid nad vajavad endiselt meie abi, et me teeksime oma veebilehed neile mõistetavaks.

Oma lehe optimiseerimine aitab paremini toimetada informatsiooni otsingumootoriteni, et sisu oleks korralikult indekseeritud ning otsingutulemustes esitatud. Samamoodi aitavad seda teha väliste viidete kogumine, mis annavad otsingumootoritele märku, et just teie veeb on antud teemal ekspert.

Kas on vaja palgata linkidega tegelev professionaal, konsultant või agentuur?

Jah ja ei. Olenedes teie töömahust, valmidusest õppida ning veebilehe keerukusest, võib lihtsamat SEOga ise tegeleda. Samuti võite avastada, et eelistate eksperdi abi. Mõlemad on head variandid. SEO inimesed on kirjutanud nii palju juhendeid, et guugeldaldes kodulehe optimeerimine, seo tegemine, kodulehe seo, saate palju korralikke juhendeid.

Kui juhtub, et otsite eksperdi abi, siis on tähtis teada, et paljud agentuurid ja konsultandid pakuvad SEO teenuseid, kuid teenuste kvaliteet võib varieeruda. Teadmine, kuidas valida head SEO firmat võib teile säästa palju aega ning raha, kuna valed SEO tehnikad võivad teie veebilehte rohkem kahjustada kui aidata.

Kindlasti võite ise linkidega tegeleda, kuid see võtab rohkem aega ning kohati ka pingutamist, kuna läbirääkimisi tuleb pidada palju. Mõnikord võib olla nii, et palju soodsam tuleb palgata agentuur, kes teab mida teha tuleb kui hakata ise õppima ja nokitsema tundmates vetes

White hat ja black hat SEO

White hat SEO viitab SEO tehnikatele ning strateegiatele mis lähtuvad otsingumootori reeglitest ning selle peamisest fookusest pakkuda inimestele väärtust.

Black hat SEO viitab tehnikatele ning strateegiatele, mis üritavad lollitada/spam-ida otsingumootoreid. Kuigi black hat SEO võib toimida, tekitab see veebilehele suure riski saada karistada või koguni olla eemaldatud otsingutulemustest. Lisaks on ta vaieldavalt ebaeetiline.

Karistada saanud veebilehed viivad ettevõtteid pankrotti, mis on ka veel üheks põhjuseks, miks valida oma SEO ekspert või agentuur väga hoolikalt.

Black hat ja white hat on eriti teemas just linkide maailmas. Tasub olla ettevaatlik – õnneks oskavad kogenud SEO eksperdid selles maailmas juba orienteeruda ning teavad, kuidas millisesse linkimise võimalusse suhtuda.

Otsingumootorid jagavad sarnaseid eesmärke SEO tegijatega

Otsingumootorid tahavad, et teil hästi läheks. Google pakub isegi õpetusi SEO algajatele, mis sarnanevad sellele õpetusele siin. Juhendeid on tuhendeid. Samuti toetavad nad SEO kommuuni tegevust. Aga samas tuleb meeles pidada, et SEOde ja otingumootorite vahel on pidev kassi ja hiire mäng. On ju selge, et webmasterid tahavad lihtsa vaevaga oma hallatava veebi otsingutulemustes esimeseks saada.

Kuigi veebihaldajatele suunatud juhtnöörid erinevad otsingumootorite vahel, jäävad põhiprintsiibid samaks: ärge üritage lollitada otsingumootoreid, seda lollitamist on tegelt juba päris keeruline ja ka kallis teha. Selle asemel pakkuge oma lehe külalistele head veebikogemust. Vastake küsimustele, mida teie potensiaalsed kliendid otsivad. Mõned juhendid siiski, et otsingumootoritele meeldida.