SEO koolitus
SEO koolituse ostmine ettevõttele on oluline mitmel põhjusel. Esiteks aitab see parandada ettevõtte veebilehe nähtavust otsingumootorites, mis omakorda suurendab veebilehe külastatavust ja potentsiaalset klientide arvu. Teiseks annab SEO koolitus töötajatele vajalikud oskused ja teadmised, kuidas veebilehte optimeerida ja sisu tõhusamalt turundada.
Personaalne SEO koolitus
Miks see (SEO) nii keeruline peab olema?!
Olgem ausad, digiturundus on läinud tehniliseks. Ning eriti SEO. Mis oleks kui teeks koos selle SEO endale selgeks. Töötoad on kõige efektiivsemad siis, kui esimesena vaadatakse üle tänane kodulehe (SEO) olukord ja leitakse kiireimaid võite andvad kitsaskohad. Järgneb mõnenädalane iseseisev töö ettevõtte sees. Teises töötoas keskendume saavutatu analüüsile ja valdkonna peensustele. Taolisi õppetsükleid võib korrata sama teema või uue valdkonnaga.
Sisekoolitused koostame vastavalt TEIE vajadustele ning probleemile. Aitame meeskonnal (2-5 inimesel) koolituse käigus leida uusi võimalusi, kuidas oma veebilehega, epoega mõõdetavaid tulemusi saada.
SEO koolitus on praktiline. Esimeses koolituse osas on teoreetilist osa rohkem, ülejäänud tundides saab praktiliselt tegeleda sisuhaldustarkvaraga (content management system – CMS) ehk teie veebilehega.
Tavaliselt toimuvad koolitused kolmel korral ning korraga ~ 2 tundi. Kui aga hoog on sees ja SEO õppimise soov suur, siis saab jooksvalt pikema päeva teha.
1. päev - teoreetiline SEO
kuidas ja mida mõtleb otsingumootor;
millised on sajad tegurid, mida otsingumootor arvestab;
mida tasub konkreetse kodulehe puhul nendest soovitustest arvestada;
kuidas leida märksõnade otsingumahtusid ja valida uusi teemasid, millest kirjutada;
milliseid SEO tööriistu kasutada (Google Search Console, Ahrefs, Semrush jt;
praeguse kodulehe SEO audit ja auditi lahtiselgitus;
sünnib nimekiri teie sektori kõige otsitumatest märksõnadest.
2. päev - praktiline SEO
reaalsed tegevused ettevõtte CMSis;
otsime välja leheküljed, mis vajaksid täiendust, et paremini välja paista;
mida uue uudise/lehekülje loomisel silmas pidada;
kuidas kirjutada korrektset page title‘t, meta descriptionit, kuidas nimetada foto/pildi alt tagi;
tehnilise SEO põhimõtted, mida esitada veebilehe haldajale/arendajale, veebi kiirus;
- kust saada backlinke, milleks on lingid vajalikud;
teeme otse veebilehel mõned SEO tekstide muudatused.
3. päev - praktiline ühismeeda päev
ühismeedia kanalite analüüs. Praegused plussid ja miinused;
mis postitused kipuvad levima ja mida on teada ühismeedia algoritmide eelistustest;
kuidas reklaamikampaaniate mõju ära kasutada SEO hüvanguks;
milliseid SEO teenuseid tasub osta sisse, millega saab ise hõlpsalt hakkama;
küsimused-vastused;
teeme uueks/järgmiseks (pool-)aastaks valmis SEO tööplaani.
Kursuse tulemusena saavutate hea SEO spetsialisti teoreetilised teadmised. Praktiliste SEO oskuste omandamiseks saate kursuse käigus kodutöid, mida järgmiseks korraks proovite ellu viia. Teeme valmis veebiarendajale veebilehe kiiruse parandmise briifi täpsete tööülesannetega.
Milleks on vaja SEO koolitust?
Mis on SEO?
Alustame algusest. SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine on tavade kogum, mille eesmärk on parandada veebilehtede välimust ja paigutust orgaanilistes otsingutulemustes. Kuna orgaaniline otsing on inimeste jaoks kõige silmatorkavam viis veebisisu avastamiseks ja sellele juurde pääsemiseks, on hea SEO strateegia veebisaidi liikluse kvaliteedi ja kvantiteedi parandamiseks hädavajalik.
Kodulehe otsingutulemustes kuvamine
Otsingumootorid muutuvad targemaks, kuid nad vajavad endiselt abi. Kodulehe optimeerimine aitab edastada otsingumootoritele selgemat teavet, et kodulehe sisu saaks korralikult indekseerida ja otsingutulemustes kuvada.
Hea välimusega veebisait on vaid osa mõistatusest. Lõppude lõpuks, mis mõtet on kulutada raha veebilehe välimusele, kui keegi seda ei leia ülesse!? Kodulehe optimeerimine aitab kodulehe leitavaks teha.
Veebilehele liikluse tekitamine
Kuigi tasuline reklaam, sotsiaalmeedia ja muud veebiplatvormid võivad veebisaitidele liiklust tekitada, juhivad enamikku võrguliiklusest otsingumootorid. Suur osa otsingumootori kasutajatest klikib tõenäolisemalt ühel 5 parimast soovitusest otsingumootori tulemuste lehtedel (inglise keeles tuntud kui search engine results pages ehk SERP).
Selle eeliste ärakasutamiseks ja veebisaidi külastajate või veebipoe klientide leidmiseks peab veebisait olema ühel kõrgematest positsioonidest ning selle jaoks ongi oluline kodulehe optimeerimine.
Lühidalt: SEOga on nii mobiilis kui arvutis ~20 korda rohkem võimalusi veebilehele liikluse tekitamiseks kui tasulisel reklaamil.
Pikaajaline tasu ettevõttele
SEO on üks ainukesi veebiturunduse kanaleid, mis õigesti seadistatuna võib aja jooksul jätkuvalt end ära tasuda. Kui veebilehel on head sisu, mis väärib õigete märksõnade järgi järjestamist otsingumootori tulemustes, võib saidi liiklus aja jooksul muutuda lumepalliks. Samas kui reklaam vajaks saidile liikluse toomiseks pidevat rahastamist.
Parem kasutajakogemus
Otsingumootoritele optimeerimine ei ole ainus oluline SEO osa, vaid SEO head tavad ning tehniline optimeerimine parandavad kasutajakogemust ja kodulehe kasutatavust. Kasutajad usaldavad otsingumootoreid ja kasutaja otsitavate märksõnade ülemistel positsioonidel olemine suurendab veebisaidi usaldust.
Tehniline optimeerimine on suure veebisaidi sujuvaks toimimiseks oluline. Kodulehe optimeerimine aitab saiti hoida kiirena ja see on osa kasutajakogemuse ja kasutatavuse parendamisest. Veebisaidi sujuv toimimine annab aluse orgaanilise liikluse kasvule.
Konkurentide edestamine
Otsingumootoritele optimeerimine aitab otsingutulemustes konkurentidest ettepoole saada. Kui kaks veebisaiti müüvad sama asja, on otsingumootoritele optimeeritud veebisaidil rohkem kliente ja see toob rohkem müüki.
Miks on SEO koolitus kasulik?
SEO õppimine on võimas, kuna see on protsess, mis mõjutab veebisaidi või veebilehe nähtavust otsingumootori tasumata tulemustes – enamasti nimetatakse seda orgaanilisteks tulemusteks.
SEO koolitus on mõeldud neile, kes soovivad oma veebilehe leitavust ning kasutajamugavust parendades kasvatada organisatsiooni ettevõtte käivet, kasumit. Koolitus on praktiline, mistõttu saab õpitud teadmised kohe proovile panna.
Raha säästmine
SEO koolitus võimaldab ettevõttel oma eelarvet paremini kasutada. Saab panna oma veebisaidi töötama enda eest, ilma et peaks maksma kellelegi teisele sama töö eest.
Konkurentsist silma paistmine
Konkurentide edestamiseks on palju võimalusi ja SEO koolitus on üks neist. Kodulehe optimeerimine on oluline teha õigesti ning siis on lihtsam püsida oma konkurentidest ees.
Raha teenimine
Õigesti kodulehe optimeerimine suurendab selle liiklust. SEO koolitus on hea aluse andjaks, et iseseisvalt oma veebilehe liiklust kasvatada. Selle toimimise mõistmine ja seejärel selle rakendamine tähendab, et veebisait ei teeni mitte ainult rohkem liiklust, vaid teeb ka rohkem müüki.
Kodulehe optimeerimine ning selle tulemusena tekkiv suurem müük annab ettevõtte jaoks ka kasvuvõimaluse.
Liidriroll oma valdkonnas
Hea SEO võimaldab ettevõttel oma valdkonnas lati seada, mistõttu teised ettevõtted samas valdkonnas näevad teda kui valdkonna liidrit.
SEO koolitus aitab ettevõtte efektiivsust tõsta
Turundustegevusi on väga palju erinevaid. Enamik neist maksavad ettevõtte jaoks aega, raha või mõlemat. SEO koolitus annab võimaluse panustada pikaajalistele tulemustele, mistõttu ei ole vaja kulutada nii palju aega ega raha.
Kuidas otsingumootorid töötavad?
Otsingumootorid pakuvad tulemusi iga kasutaja sisestatud otsingupäringu kohta. Selleks uurivad nad veebi moodustavate veebisaitide tohutut võrgustikku ja mõistavad seda. Nad käitavad keerukat algoritmi, mis määrab, milliseid tulemusi iga otsingupäringu korral kuvada.
Miks SEO keskendub Google’ile?
Paljude inimeste jaoks on termin otsingumootor Google’i sünonüümiks, millel on umbes 92% ülemaailmsest otsingumootori turust. Kuna Google on domineeriv otsingumootor, keerleb SEO tavaliselt selle ümber, mis Guugli jaoks kõige paremini sobib.
SEO koolituse hind
Kolmepäevane praktiline õppeprogramm 3500 €
Kui võtta SEO koolitus eraldi päevade kaupa, siis 1 päeva hind on 1399 € + KM.
Kes on Meelis Vill
Meelis Vill on tuntud kui silmapaistev Eesti ettevõtja ja innovaator, kelle tegevusvaldkond hõlmab mitmeid majandussektoreid, sealhulgas tehnoloogia, kinnisvara ja finantsteenused. Tema professionaalne karjäär on olnud märkimisväärne tänu tema võimele tuvastada ja arendada edukaid ärimudeleid, mis on toonud kaasa olulisi muutusi Eesti majandusmaastikul.
Alustades oma karjääri tehnoloogiasektoris, on Vill edukalt juhtinud ja laiendanud mitmeid ettevõtteid, tuues turule innovaatilisi (reklaami-) tooteid ja teenuseid, mis on leidnud tunnustust nii kodu- kui välismaal. Tema visioon tehnoloogia potentsiaalist ühiskonnas on aidanud kaasa digitaalse transformatsiooni kiirendamisele Eestis.
Kinnisvara valdkonnas on Meelis Vill tuntud kui strateegiline investor ja arendaja. Tema ettevõtmised on hõlmanud nii elu- kui äripindade arendamist, pöörates erilist tähelepanu jätkusuutlikkusele ja innovatsioonile.
Finantsteenuste sektoris on Vill panustanud mitmete algatuste käivitamisse, mis on suunatud finantstehnoloogia arendamisele ja finantskirjaoskuse edendamisele Eesti ühiskonnas. Tema tegevus on aidanud kaasa uuenduslike finantstootete ja -teenuste loomisele, mis on muutnud inimeste igapäevaelu mugavamaks ja turvalisemaks.
Lisaks äritegevusele on Meelis Vill aktiivne ühiskondlikus elus, osaledes mitmetes heategevuslikes ja hariduslikes projektides. Tema pühendumus sotsiaalsetele ettevõtmistele ja investeeringud haridusse on näidanud tema soovi panustada Eesti arengusse laiemalt.
Kokkuvõttes on Meelis Villi panus Eesti majandusse ja ühiskonda märkimisväärne, olles eeskujuks paljudele ettevõtjatele. Tema mitmekülgne tegevus ja pühendumus erinevate sektorite arendamisele peegeldavad tema visiooni ja pühendumust Eesti tulevikule.