Reklaami-
kampaaniad
Reklaamimaailm on suur ja kirju – kanaleid on palju ja igal kanalil on oma sihtrühm, keda saame reklaamikampaaniate abiga püüdma minna. Õnneks teeme selle teekonna teie jaoks lihtsaks.
Reklaamikampaaniate olulisus
Selleks, et teie ettevõtte nimi läheks liikvele ning müüke toimuks, on oluline mitte panustada ainult orgaanilistesse näitajatesse, vaid ka reklaami. Tänapäeval on digimaailmas võimalik teha reklaami pea kõikides platvormides. Meie spetsialiseerume peamiselt Meta ehk Facebook ja Instagram reklaamidesse ning omame teadmisi ja kogemusi ka Google Adsi valdkonnas.
Meta ehk Facebook reklaamid
Kindlasti olete ka ise oma Facebookis scrollides märganud mõnda reklaami, mille peale olete mõelnud, et kuidas ma küll sellest varem midagi ei teadnud?! Meie eesmärk on tekitada seda samat tunnet teie potentsiaalsetes klientides. Selleks ehitame üles mõjuvõimsa müügitunneli – esialgu sihime inimesi, kes on huvitatud teie teenust või toodet puudutavatest valdkondadest, seejärel sihime omakorda neid, kes reklaami vastu huvi tundsid ning seejärel anname hoogu juurde nendele, kes teie veebis juba pikemalt ringi surfasid, kuid mingil põhjusel jätsid ostu tegemata või päringu saatmata.
Nii mõtlemegi välja strateegia, kirjutame ligitõmbavad tekstid, aitame koostöös teie disaineritega luua ideaalsed visuaalid ning hoiame silma peal analüütikal ja tulemustel. Kokkuleppeliselt saadame ka igakuiselt raporteid – nii saate alati kinnituse kuidas reklaamidel läinud on ning kuidas saame koos edasi liikuda veel paremini ja osavamalt.
LinkedIni reklaamid
LinkedIn on eelkõige tuntud platvorm äriinimeste seas, kuid see ei tähenda, et seal peaks ainult turundama ainult B2B tooteid ja teenuseid. Tasub meeles pidada, et päeva lõpuks on ka nemad tavalised inimesed, kes tarbivad tavalisi tooteid, mistõttu ei tasu selle kanali võlu alahinnata.
LinkedInis testime erinevaid võimalikke sihtimisvõimalusi, et leida just see õige. Katsetame erinevaid bidding strateegiaid, et saavutada soodsaim klikihind. See on just seepärast oluline, et LinkedIn on üks kalleima klikihinnaga sotsiaalmeedia kanaleid reklaamimiseks üldse. Õnneks meie teame, kuidas seda saada madalaks ilma, et tulemused kannataksid.
Google Ads reklaamid
Kui ettevõte on alles algusfaasis ning tee otsingutulemuste esikolmikusse on liiga konkurentsikas ja aeganõudev, tasub kaaluda Google Adsi reklaamide kasutamist.
Mis on Google Ads reklaam? Need on need samad Google otsingutulemused, kus on juures väike märge ad. Otsingureklaamid on ühed paremini konverteeruvad reklaamid, sest inimesed juba otsivad seda, mida te pakute.
Siiski ei tähenda see seda, et reklaamimaailmas konkurents puuduks. Ka siinkohal tuleb olla nutikas, et tulla esimesena välja. Selleks mõtleme meie välja müüvad reklaamtekstid, optimeerime vastavalt märksõnadele ja leiame võimalusi, kuidas Google märkaks ja eelistaks oksjonil just teie ettevõtte reklaami üle konkurentide omi.
Kui soovid jõuda potentsiaalsete klientideni, kes on juba kodulehel käinud või mingil põhjusel jätnud ostukorvi jäetud tooted ostmata, on meil võimalus neid uuesti veebi tagasi tuua. Selleks loome retargeting reklaamid. Mõtleme välja koos sobiva sõnumi ning motiveerime neid uuesti teie lehte külastama, viima lõpuni varasemalt täidetud ostukorv või saatma päringut.
Google Adsi osa on ka display reklaamid ning koos kliendipoolsete visuaalidega on meil võimalik jõuda klientideni ka teistel veebisaitidel, kes on lubanud enda lehtedel reklaame näidata. Display kampaaniate abiga saame jõuda pontentsiaalsete klientideni läbi relevantsete veebilehtede – näiteks kui omad emadele mõeldud lasteriiete poodi, sihime just lehti, mida sageli just emad kasutavad ja uurivad. Lisaks jälgime iganädalaselt tulemusi ning teeme vastavalt parandusi.
Omame kogemust ka iOS ja Google Play Store reklaamidega. Kui teil on äge app, saame kasvatada teie äppi installe ning ka üleüldist tuntust samuti reklaamiga, mida näidatakse erinevates kanalites – teistes äppides, relevantsetel veebilehtedel, YouTubes ja mujal.
Kokkuleppeliselt saadame ka igakuiseid raporteid koos selgitustega, et saaksid olla kursis, et kuidas me aitame su äril paremini kasvada.
Muud platvormid
PropellerAds
PropellerAds on reklaamiplatvorm, mis võimaldab koos oma reklaamidega jõuda suure publikuni eriti kiirelt. Oleme näinud, kuidas veebilehe liiklus tänu sellele mitmekordistub. Teame, kuidas seda sinu ettevõtte jaoks teha võimalikult soodsalt ja hästi.
Kus ja millist reklaami teha?
Kõik oleneb teie tootest/teenusest, selle sihtrühmast. Kindlasti vajab iga kanal ka veidi katsetamist – nii saame teha õigeid otsuseid vastavalt analüütikale. Kes teab, äkki leiate oma sihtrühma sealt, mille peale esialgu ei mõelnudki?
Miks valida spetsialist?
Alati on võimalik ise reklaamimaailma sukelduda ning proovida ise katsetada ja teha, kuid tõsilugu on see, et selle õppimine ja pühendumine võtab meeletult aega. Palju kergem võib olla selle usaldamine spetsialisti kätte, kes juba teab mida teha tuleb, kuidas õige kliendini jõuda, kui süvitsi minna analüütikasse, kuidas panna paika õiged mõõdikud, mida lugeda konversiooniks jne.